Два словы пра лагатып

Як зразумець - ці добры лагатып перад Вамі?

Лагатып кампаніі - гэта адзін з важнейшых і эфектыўных шляхоў прасоўвання брэнда. Лагатып бывае друкаваны, які складацца з па-мастацку аформленай назвы фірмы альбо набранай асаблівым - акцыдзентным - шрыфтом. Таксама лагатып можа быць ў выглядзе лаканічнага візуальнага вобраза. Галоўнае гэта не "аповед у малюнках" аб кампаніі, галоўнае - прыцягваць увагу аўдыторыі і ўтрымліваць яе.
Прычым зусім не абявязкова, каб лагатып меў дакладны асацыятыўны шэраг з дзейнасцю фірмы. Узгадаем такіх гігантаў як Apple ці Starbuks. Яблыка мае дачынення да сучасных кампутарных тэхналогій, прыкладна гэткае ж, як русалка - да кавы. Не ў апошнюю чаргу, дзякуючы сваёй "недарэчнасці", гэта вельмі запамінальныя і арыгінальныя вобразы, таму яны ўдала пазнаюцца па ўсім свеце.

Дакладнасць і простасць форм - вось ключ да поспеху.

Тое ж тычыцца і працэса падбору колераў. Занадта яркі і стракаты лагатып горш запамінаецца, дадатковая праблема - гэта падбор каляровай гамы, скласці якую ў выпадку шматколернасці будзе больш складана. Не кажучы ўжо пра выдаткі на рознакаляровы друк на фірмовай прадукцыі. Таму варта падабраць некалькі колераў, якія ідэальна спалучаюцца паміж сабой, з улікам спецыфікі працы кампаніі, для якой распрацоўваецца лагатып. Таксама лепш абыйсціся без паўтонаў і тонкіх адценняў - на друку яны могуць моцна скажацца.

І галоўнае не забываць, што лакмусавая паперка для кожнага лагатыпа - гэта лёгкасць яго прачытання ў чорна-белым варыянце.
З чаго складаецца кошт сайта?

Галоўнае пытанне падчас распрацоўкі сайта - бюджэт. У такой далікатнай тэме ёсць шмат нюансаў, якія трэба ўлічваць, замаўляючы гатовы прадукт.

Дадатак для смартфонаў VS Мабільная версія сайта

Што такое мабільны дадатак? Ствараць яго, ці лепш мабільны сайт, альбо ўвогуле рабіць адаптыўны дызайн?