Прасоўванне сайта

Навошта трэба займацца SEO-прасоўваннем сайта, якія выкарыстоўваюцца метады і з якімі фірмамі варта працаваць на гэтай глебе?

Вы толькі-толькі закончылі распрацоўваць сайт. Праца па стварэнні, відавочна, зацягнулася, але вы ўжо гатовыя пачаць развіваць свой бізнэс пры дапамозе гэтага карыснага інструмента маркетынга.Тым не менш, праходзяць дні і нават тыдні, але ніводны новы кліент так і не з’яляецца…

Сайт ніколі не з’явіцца ў пошуку на першых пазіцыях, калі не аптымізаваць яго структуру ды не займацца яго прасоўваннем

Кожны пісменны распрацоўшчык распавядзе, што рэйтынг сайта, а, адпаведна, і яго пазіцыя ў пашуковых рэзультатах залежыць ад мноства фактараў: якасць кода, хуткасць працы сайта, наяўнасць сайтаў з аднолькавымі элементамі вёрсткі ды дызайна, унікальнасць кантэнта, наяўнасць знешніх спасылак і г.д. Некаторыя фактары закладаюцца пры распрацоўцы сайта, але, каб дасягнуць найбольш хуткага з’яўлення ў рэйтынгах Google ці, прыкладам, Yandex, неабходна праводзіць адмысловае прасоўванне сайта.

Існуе мноства інструментаў, якія дазваляюць аптымізаваць SEO-структуру сайта. У той жа момант, мэтай прасоўвання не абавязкова будзе дасягненне першых месцах у пашуковай выдачы – буйным інфармацыйным парталам, напрыклад, лепш свой позірк скіраваць на дасягненне наведвальнасці праз дасягненне мэтаў рэкламных кампаній.

Падчас працы SEO-адмыслоўцы вымушаныя карэктаваць стуктуру вёрстцы, праграмнай часткі і тэкста

У выніку, набольш хуткім і якасным прасоўванне будзе толькі тады, калі над праектам працуе адна кампанія ці суполка звязаных кампаній – бо агульныя выпрацаваныя патрабаванні да структуры сайта закладаюцца на этапе стварэння макетаў і пашыраюцца на кожным кроку. Такім чынам, пры перадачы сайта на прасоўванне да аддзела SEO, вы зможаце мінімізаваць ускосныя выдаткі, і адмыслоўцам застанецца толькі якасна зрабіць сваю справу па рэкламных кампаніях і тэкстах, не закранаючы праграмную частку.

Карыстайцеся паслугамі той SEO-арганізацыі, якая працуе на сталай аснове з распрацоўшчыкамі вашага сайта!

Два словы пра лагатып

Як зразумець - ці добры лагатып перад Вамі?

З чаго складаецца кошт сайта?

Галоўнае пытанне падчас распрацоўкі сайта - бюджэт. У такой далікатнай тэме ёсць шмат нюансаў, якія трэба ўлічваць, замаўляючы гатовы прадукт.

Дадатак для смартфонаў VS Мабільная версія сайта

Што такое мабільны дадатак? Ствараць яго, ці лепш мабільны сайт, альбо ўвогуле рабіць адаптыўны дызайн?